Yüksekokulumuz Danışma Kurulu Toplantısı 29 Aralık 2021 Çarşamba günü saat 13.00'da çevrimiçi olarak gerçekleştirildi. Toplantıya Üniversitemiz Kalite Komisyonu Üyesi Prof. Dr. Meltem BAHÇELİOĞLU ile Sektör Temsilcileri ve farklı Üniversitelerden Danışma Kurulu üyelerimiz katıldı. Açılış konuşmasını yapan Müdürümüz Prof. Dr. Erdal IRMAK, Yüksekokulumuzun tanıtımına ilişkin bilgilendirme sunumu yaptı. Toplantı gündemde bulunan konuların görüşülüp karara bağlanmasıyla sona erdi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.