15.03.2022 Salı günü Yüksekokulumuz toplantı salonunda Müdürümüz Prof. Dr. Erdal IRMAK başkanlığında İdari Personelimiz ile istişare toplantısı gerçekleştirdik. Müdür Yardımcılarımız Doç. Dr. Alpay ÖZER ve Doç. Dr. Ebru KONDOLOT SOLAK ile Yüksekokul Sekreterimiz Leyla KAYA’nın da bulunduğu toplantıda; ekip çalışması ve kurumsal iletişimin sağlanması, verimli çalışma ortamının gereklilikleri hakkında paylaşımlarda bulunuldu. Yüksekokulumuz Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları ile ilgili bilgilendirme yapıldı. İdari Personelimizin idari faaliyetlere ilişkin değerlendirmeleri, görüş ve önerileri dinlendi. Yüksekokul Yönetimimiz bugüne kadar vermiş oldukları katkılardan ve özverili çalışmalarından dolayı idari personellerimize teşekkür belgesi takdim etti.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.