16.03.2022 Çarşamba günü toplantı salonunda Yüksekokulumuzda etkinliklerin düzenlenmesi amacıyla bölümlerimizden oluşturulan öğrenci grupları ile bir araya geldik. Yüksekokulumuzda 2022 yılında yapılabilecek etkinlikler öğrencilerimizin görüşleri alınarak planlandı. Öğrencilerimizin istek ve talepleri dinlendi. Öğrencilerimiz Müdürümüz Prof. Dr. Erdal IRMAK’a desteklerinden dolayı teşekkür etti. Müdürümüz Prof. Dr. Erdal IRMAK ve Müdür Yardımcımız Doç. Dr. Ebru KONDOLOT SOLAK da öğrencilerimizi tebrik ederek vermiş oldukları katkılardan dolayı kendilerine teşekkür belgesi takdim ettiler.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.