Müdürümüz Prof. Dr. Erdal IRMAK, Yüksekokulumuz Çalıştay Düzenleme Ekibi ile bir araya geldi. Yüksekokulumuzda 09 Mart 2022 tarihinde gerçekleştirilen “Sanayide Eğitim İhtiyacının Değerlendirilmesi Çalıştayı” ile ilgili değerlendirmeler yapıldı. Müdürümüz Prof. Dr. Erdal IRMAK ekipte yer alan tüm hocalarımıza vermiş oldukları destek ve katkılardan dolayı teşekkür belgesi takdim etti.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.