Yüksekokulumuzda, bayramlaşma töreni yapıldı. Akademik ve idari personelimizin katıldığı törende Müdürümüz Doç. Dr. Volkan YILMAZ bayramlaşma töreni dolayısıyla yaptığı konuşmada; “Bayramlaşma törenimize katılımınız için hepinize çok teşekkür ediyorum. Mübarek Ramazan Bayramı’nızı tebrik eder; birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu daha nice Bayramlar geçirmenizi niyaz ederim” dedi.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.