OSTİM Teknik Üniversitesi tarafından 12 Eylül 2025 Cuma günü 09.30–12.30 saatleri arasında düzenlenen “Yükseköğretimde Mesleki Eğitimin Geleceği Forumu”na Yüksekokul Müdürümüz Prof. Dr. Alpay Özer katılım sağlamıştır. Odak toplantıları şeklinde gerçekleştirilen forumda Prof. Dr. Alpay Özer, meslek yüksekokullarının günümüzdeki eğitim/öğretim modelleri, müfredat içerikleri, işlevselliği ve gelecekteki vizyonu konularında görüşlerini bildirmiştir.
OSTİM Kauçuk Teknolojileri Kümelenmesi Yöneticilerinden Yüksekokulumuza Ziyaret
Karel Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş.’den Yüksekokulumuza Ziyaret
Teknopar Endüstriyel Otomasyon San. ve Tic. A.Ş. ile Protokol İmzaladık
Müdür Yardımcılığı Görevinde Devir Teslim Gerçekleştirildi
Meslek Yüksekokulumuz OSTİMTECH Bilimden Sanayiye Genç Zihinler Sergisi Açılışında Yer Aldı
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.