Meslek Yüksekokulumuzun 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Akademik Kurul Toplantısı, Müdürümüz Prof. Dr. Alpay Özer’in başkanlığında, öğretim elemanlarımızın katılımıyla Yüksekokulumuz Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Toplantı öncesinde, 10 Haziran 2026 tarihi itibarıyla Müdür Yardımcılığı görevini devreden Öğr. Gör. Mete Özbaş’a, yüksekokulumuza sunduğu değerli katkılar ve özverili çalışmaları dolayısıyla Müdürümüz Prof. Dr. Alpay Özer ile Müdür Yardımcılarımız Doç. Dr. Taha Alper Yılmaz ve Öğr. Gör. Dr. Mustafa Göktaş tarafından teşekkür edilerek plaket takdim edildi. Öğr. Gör. Mete Özbaş, yaptığı konuşmada görev süresi boyunca birlikte çalıştığı tüm akademik ve idari personele teşekkür ederek, yüksekokula katkı sunmaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Toplantıda, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemine ilişkin değerlendirmeler ile gelecek döneme yönelik hedefler ele alındı. Müdürümüz Prof. Dr. Alpay Özer, gerçekleştirdiği kapsamlı sunumda eğitim-öğretim faaliyetleri, iş yeri eğitimi uygulamaları, protokol imzalanan işletmeler, YÖK bütçe destekleri, üniversite-sanayi iş birliği çalışmaları, öğrenci araştırma ve proje faaliyetleri, paydaş ziyaretleri, iç ve dış paydaş toplantıları, bilimsel, kültürel ve sosyal etkinlikler, toplumsal katkı faaliyetleri, teknik geziler, akademik çalışmalar, 2025-2026 Araştırma Üniversitesi hedef göstergeleri ile fiziki mekân ve altyapı iyileştirme çalışmalarına ilişkin bilgileri paylaştı.
Toplantının sonunda Müdürümüz Prof. Dr. Alpay Özer, yüksekokulumuzun başarılarına katkı sunan akademik ve idari personele teşekkür etti. Eğitim, araştırma, toplumsal katkı ve sektör iş birlikleri alanlarında belirlenen hedeflere ulaşılması amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.